Wednesday, November 27, 2013

පිස්සුද මහත්තයෝ ඇයි මම ඔයාට නඩු දාන්නේ

2013-11-24 02:00:00

මේ සතියෙ සුන්දර වරදට කවුද අල්ල ගන්නෙ කියල හිත හිත ඉන්නකොට ලැබුණ රාජකාරියක් ඉටුකරන්න කොළඹ ප්‍රසිද්ධ මුද්‍රණාලයකට ගියා. එතැන මනුරංග විජේසේකරගෙ පොතක් ප්‍රින්ට් කරනවා. එතැන ඉඳගෙනම මනුරංගට කෝල් කළා.


මනුරංගට කතා කරන්න පුළුවන්ද?
අපොයි මනුරංගට හොඳට කතා කරන්න පුළුවන්.


මනුවා කියලා මම ඔයාට කතා කරාට කමක් නැද්ද? එතකොට හොඳයි කියලා හිතෙනවා.
ෂා මරුනෙ. හැබැයි මට මේ කතා කරන කෙනාව නම් අඳුරගන්න බෑ.


ඕ. සොරි. මම වරුණ වලිසිංහ. කැන්ඩි වලින්.
ආ. ඕකේ වරුණ. කියන්න.


මට ඔයා 'රම්බරි' එළියට දානකොටම වැඩේ පත්තු වුණා.
මොන වැඩේද පත්තු වුණේ වරුණ? (මනුවා සිනාසෙයි.)
නෑ. මට හිතුණ සමාජ ප්‍රතිවිරෝධී රැල්ලේ උත්තරාරෝපිත පසුගාමියෙක් නෙවෙයි කියල. ඒවයින් වැඩක් නෑ පොත මරු ආ.

 පිස්සුද මහත්තයෝ ඇයි මම ඔයාට නඩු දාන්නේ

0 comments:

Post a Comment